tirsdag 7. mai 2013

-Gikk på en smell-

Kostholdtplan er ikke noe lette greier skal jeg si deg!!!
Men jeg er flink og spiser regelmessig, og mindre posjoner enn vanlig, pluss at grov brød er kommet i hus, har kun hatt nugatti og sytetøy på skiva en gang.!!! Ellers gåre i kjøttpålegg.
Men i dag gikk jeg jammen på en smell gitt. (sorry Niklas!)Men brusen har jeg kutta på, det blir farris.Veldig fornøyd med det.




Uppdate på treninga: Nazi PT-time en gang i uka! pluss spinning en dag og Groove Step på lørdags morran!!! Core-time de dagene jeg ikke jobber formiddag og kanskje en time for meg selv utenom. Må jo prøve og være flinkis så man oppnår virkelig gode resultater.. Også har jeg et lite mål om og slå Tomas i den Cooper-testen så jeg har jo ikke litt sjangs til og ligge på latsiden!
I morra skal vi i studio igjen og skryte til halve/hele Grenland om hvor usannsynlig slitne vi blir av denne treningen.
Bortsett fra slitenheta,har stølheta forsvinni og formen merkes og bli bedre.. Helt utrolig,men SANT!!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar