torsdag 30. mai 2013

-Trene etter natt?!-

Vel, for ei uke siden begynte min natt uke på jobb.
Det kan jo ikke stå i veien for treninga , så halv 8 etter jobb vare rett på pt-time!
Hær ærikke no kjære mor det skal jeg bare si deg!
Men til min (og Niklas's trur jeg) store overraskelse gikk timen knall bra.

Siste natt i går og trening kvart over fem.. vel det var en hard nøtt.
Gud bedre å lite motivert det går an og bli!!!

Men Niklas den gode, haha han fikk banka inn litt våkenhet og jeg kom meg gjennom timen om ikke våken så vaffal til dels tilstedeværende!

Nå stikker jeg 14 dager på ferie i Tyrkia, som sagt før så har de apparater rundt om hele veien der, så det er ingen unnskyldning for og ikke ta seg ei økt eller tre på ferie heller!
Kan jo ikke la puddingen, fiskebolle armane og trommestikkebeina forfalle helt på tur!

So long!
Uppdate is coming!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar