onsdag 15. mai 2013

-Den store styrke testen !!!-

I dag var dagen hvor jeg skulle testes igjen på cooper-test, bein press samt armer...
Etter fem netter på jobb, må jeg si meg ganske fornøyd..
Jeg sto opp en time før jeg skulle ha PT-timen ,slang i meg en mellom måltid shake og spant avgårde for den store styrke testen.HAHA.

Kan røpe såpass at det var passe forbedring så da får jeg bare håpe jeg klarte og små gruse Tomas littegrann vaffal. Det er igrunn litt av målet!
Løp vel 1400 sist og 1740 denne gangen.. mål minst 2000
Bein sist,72,5 og nå 100. mål så mye som mulig....
Armer... hmmm må vi snakke om fiskebollene... ?!! vel fra 5 til 7,5 (mål: alt )det er jo en forbedring det å da.!
Så jeg skal ikke klage på formen! Det går kun en vei og det er rett til himmels. !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar