onsdag 27. mars 2013

-Nazi PT-time-

Haha. Neida overskriften står overhode ikke i stil til hvordan min PT kjørte løpet i dag.
Men, det skal sies at han er god på og pushe på og gi motivasjon.
I dag vare mest fokus på bein trur jeg.. Hahah jeg sier trur, for jeg er sikkert støl alle andre plasser også i morra. Altså bein,bakende,rygg,mage og litt armer var faktisk i sving i dag. Så det vil vel si hele pakka da!
Det er vanvitti morro og ha en egen trener en gang vær uke som kan hjelpe til og forklare hva man trener og hvordan man bør gjøre det.
Jeg prøver og være på minst en spinning time og en gruppe time uten om i uka pluss en pt time og en random time.Må jo stå på nårn kan!
Det er jaggu ikke alle som er så priviligert.. JEG, for eksempel, hadde ALDRI gjort dette om jeg ikke hadde vinni den konken på Radio Grenland.
Da hadde jeg mest sannsynlig fortsatt kosa meg i horisontalen og trena høyre tommel på fjærnkontrollen.
Så jeg må vel si dette var redninga!!!
Takk igjen, til Radio Grenland, og Tomas Bakken og selvsagt Stamina HOT, for at jeg får den sinnsyke smertefulle gleden av og være med på dette!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar