onsdag 6. mars 2013

-På lufta-

Min PT Niklas og jeg i studio hos Tomas!
I dag var vi i studio og fikk høre hvor støl Tomas var, og hvor søl jeg var vel å merke..
Vi har finni muskler vi ikke visste fantes og det er definitivt forbedringspotensiale!
Og vi skal tilbake igjen seinere for og høre om progresjonen! OG den BØR være bra altså!
Vi som er best på og være i veldig dårlig form skal nå bli best på og komme i bra form!

Jeg jeg begynte allerede i dag med middagen..
Som alle vet (vaffal de som kjenner meg) så er gønnt fór ikke for meg.. Jeg ække laga for inntak av grønnsaker da kan du si.
Så i dag besto middagen av :

Onsdags middag!
  • Fullkorn tagliatelle
  • BROKKOLI
  • Svinekottisær 
Ungene fikk ha ketchup på siden jeg ikke aaaaante hvilken saus jeg skulle bruke så da blei det olje og tricomarekrydder på meg.
Kunne hatt noe rødt her ser jeg men kan ikke skjønne hva det skulle blitt da jeg ikke liker paprika eller tomat (hvis ikke det er ketchup) eller gulrot.
Så da fåre være greit med den buska!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar