onsdag 6. mars 2013

-Jeg lever!-

Hvis du syns jeg ser sliten ut her,
bare vent til uka,DA skal du se sliten da! 
ah, dette er vel en strålende dag dere!
Haha. selv om setemuskler og en eller annen seps muskel er litt små stiv i dag så må jeg si at jeg er overrasket..

kremt-Veeeel nå var jo denne timen "bare" en test time,, hvor vi skulle finne ut hvor i verden formen befant seg!
Så til uken , når treningsopplegget et satt opp og min PT Niklas /mosjonisten skal tvinge meg til og gi jærnet DA kan vi snakkes om stølhet!
Tøkke tenke på det en gang.. Men hvis fiskebolla skal bli fit så må man jo bare kjøre på da!
Så nå ære no more junk food og welcome fiberrik mat og reint kjøtt.(gud så kjedelig, jeg som ELSKER SÆVS  (feit sævs)!!!)Meeen jeg er meget klar for og kjøre på og bli en hot-mama sammen med Tomas i RadioGrenland , som ikke skal bli en smekker damen men heller en sådan hunk som de så fint kaller det =)
Så nå må dere bare ønske oss lykke til og heie på oss slik at vi klarer målet vårt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar